Cum sa ai mai multi clienti din Google, FARA sa platesti reclame scumpe

Fie ca esti detinatorul unei afaceri sau lucrezi in domeniul marketingului online, scopul este acelasi: succesul! Orice afacere are nevoie de vizibilitate, de notorietate pentru a putea creste, a genera vanzari si, evident, profit.

Dar pentru ca in online, lucrurile nu sunt chiar atat de simple precum par, avand in vedere concurenta acerba, este nevoie sa abordezi strategii inteligente, care sa te ajute sa iesi in fata, sa ajungi la clientii ideali si sa generezi trafic constant, fara a investi mai multi bani decat castigi.

Ce este SEO?

Daca nu ai mai auzit de SEO pana acum, acesta este acronimul de la Search Engine Optimization si inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare. In Romania ne referim la Google, pentru ca acesta este cel mai utilizat motor de cautare in tara noastra.  

Afla mai multe despre SEO si cum iti poti creste traficul pe site-ul tau sau al clientilor tai de pe edukiwi.ro, de la specialistul SEO, Mihai Chitoiu, cu o experienta de peste 6 ani in strategie SEO pentru afaceri. 

Cele mai multe intrebari se pun pe Google, iar pentru ca raspunsurile sa poate fi vizibile, site-urile care le ofera, trebuie sa fie optimizate, adica sa se foloseasca de anumite proceduri impuse de motorul de cautare, pentru a fi gasite. 

Un site care este bine optimizat, va aduce mereu clientii potriviti, va genera trafic constant si implicit o crestere a vanzarilor.
Iata deci de ce orice afacere are nevoie de o strategie SEO

Indiferent de dimensiunea afacerii, de industria in care activezi de produsele sau serviciile pe care le oferi, strategia SEO iti aduce aceleasi avantaje. 

Rezultatele organice = principala sursa de trafic

In special atunci cand nu iti doresti sa investesti bani constant in reclame platite, care sa aduca trafic pe site-ul tau, SEO este cea mai potrivita strategie, care, o data implementata, iti va aduce trafic organic  constant, pe termen lung. 

SEO construieste incredere si credibilitate

Pentru ca SEO se bazeaza foarte mult pe experienta utilizatorului, intreaga strategie are la baza cresterea increderii si pozitionarea afacerii, in fata clientului ca un brand credibil, ca un expert de nisa. 

Te ajuta sa iti intelegi clientul

SEO este o strategie complexa care se bazeaza pe date si analiza, si nu pe presupuneri. Iar acest lucru implica analizarea datelor care tin inclusiv de intelegerea clientului, pentru a-i putea oferi cele mai bune solutii. 

Iti genereaza trafic si conversii

Optimizarea site-ului tau te va urca in rezultatele cautarii din motoarele de cautare, ajungand in primele pozitii in timp. Acest lucru iti va genera trafic constat, in mod organic (fara a plati pentru fiecare click) si implicit conversii. 

SEO influenteaza decizia utilizatorului

Partea de research in SEO are la baza comportamentul utilizatorului iar pentru ca acesta este perfect inteles, ii poti satisface toate nevoile, de la cele de informare, la cele de navigare si ulterior de achizitie. 

Un client care a avut deja un prim contact cu afacerea ta, unde i-a oferit valoare, se va intoarce la tine, negresit. 

Iti creste notorietatea brandului

Fie ca ai o afacere noua sau una mai veche, stim cat de dificile este sa te faci cunoscut. Ei bine, strategia SEO se focuseaza mult pe cresterea brandului tau, abordand diferite strategii pe site-ul tau si nu numai. 

Este o strategie de marketing care functioneaza pe termen lung

Daca campaniile platite pe retelele de socializare sau pe Google, iti genereaza rezultate doar atat timp cat acestea ruleaza si sunt platite, ei bine, SEO, iti garanteaza rezultate pe termen lung, fara a mai investi bani, de fiecare data. 

Similar Articles

Comments

Cele mai populare